Direksiyon sınavından kaldım

Ehliyet Yorum ekle

Merhaba arkadaşlar. Ben bugün yapılan direksiyon sınavından kaldım. Acaba başka kalan var mı diye bu yazıyı hazırlamak istedim. Şayet başka kalan varsa bu sayfada tartışalım çünkü ben kaldığıma inanmıyorum. Yani en azından kalacak kadar hata yaptığıma inanmıyorum. Ne bilyim arabayı ilk seferde kaldıramayanlardan tutun da el freni çekik hareket etmeye çalışanlara kadar hepsi bi şekilde geçti ama ben kaldım. Millet dalga geçiyor ama bu işte bir yanlışlık olmalı. En azından nerede hata yaptığımı söylesinler. Şurada bir sitede direksiyon sınavında araba sürerken nerelerden puan kırılır diye bir yazı var: Direksiyon sınavı puanlaması Burada yazılanlardan hatırladığım kadarıyla çoğuna dikkat ettim ama arkadaki hocalar beni fazla konuşturdu. Bu yüzden ışığı biraz kaçırdım ama durdum. Acaba bundan mı gitti? Yoksa konuşturmalarından mı kırdılar? Napiyim sussunlar o zaman. Acemiyiz işte. Neyse siz de direksiyondan kaldıysanız sayfa sonunda yorumlarınızı bekliyorum. Varsa tabiki geçenlerden tavsiye de alabilirim çünkü kalanlar için haftaya tekrar direksiyon sınavı yapılacakmış…

Başlıklar: , , ,



“Direksiyon sınavından kaldım” yazısına 406 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 111 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]

  1. 387. moreli bozuk dedi ki:

    arkadaşlar arabayı aldıgınız yere bırakırsanız kazandınız anlamınamı geliyor park çizgisinin dışında kalmama ragmen yanımdakı gözetmen olmadı dedim hiç bişey demeden arabayı aldıgın yere bırak dedi öncekı sınavlarda nerde hata yaptıysam indirdiler ama budefa ındırmediler bilgisi olan lütfen yazsın :(

  2. 388. gurkan dedi ki:

    Arkadaslar bunlarin hepsi para tuzagi dort dortluk araba kullan bi kusur bulup sinavda burakiyolar yillardir arac kulaniyorum bu park yuzunden iki defa kaldim ne bicim bir sistem anlamadim ehliyeti park yapmana gore veriyolar diyer seyler tefaruat bugun simava girdim parkta kaldim 16 aday dan 2 aday gecti o iki adayda bayandi bende allaha havale ediyorum guzel surduyun zaman soforluyun on numaraysa simavda burakiyolar allahlarindan bulsunlar burunlarindan fitil fitil gelsin 180 tl

  3. 389. acemi kaz dedi ki:

    arkadaşlar ben direksiyon da kaldım yaçok allaha çağrdım hoçalara iyigelmiyor siz siz olun arabaya binerken ya şeytan deyin o an inançınız orda almasın kalbinizde olsun inancınızı anlamasın hoşuna gitmez arabaya binerken içinizde deyin şetanın gazabına uğra belada başı eksik olmasın ehliyetinden olsun işleri ters gitsin işi rast gitmesin deyin eliyeti alırsınız deneyi tavsiye bana haksızlık yaptılar durmalarda kalkışta iki duba arası herşeyi geçtim hoçalar abeyniz babanız olsa bile konuşmayın sizi lafatutup ehliyeti almayasınız elinden geleni yapar anlamasınız şeytan iyi gösteriyor anlamıyorsunuz haaa ilk sürüşte ışıklara geldim aaa one duraçam devriyaj yok neye uğradım anlamadım fırene bastım azkaldıkı otübüse vuraçaktım hoçalar arkadan bağırdı hem direksiyon hem müfetiş özürdiledim ben yanımdaki hoça devriyaja bastı demedim ama haoça sonra ben bastım dedi neyse duba arasına gelince yanaşaçam iki metre var direksiyon haoçam ne yapıyon demezmi kaldırıma çıkacan neyse azçık yanaşayım dedim kurtarma dedim hoça bağırdı ne yapıyon deidi ve yanaştı meger bir metre uzak bana in dediler indim ağlayımı güleyimi 40 yaşında adamım utanayımi hoçam neden siz bana çok yanaştın dediniz yoksa kalmazdım eeee yanaşsaydın dedibana öyle açı girdi içim ağlıyo dışım degil haaa bide hemşeri diye gitim başkası almış siz siz olun sakın yapmayın her sürü kursu ehliyet vermez süründürür haa hoçay dedim haksızlık bu beni niye bıraktınız müfetiş hoçalr nederse babmızzzzz dırrr işine geliyorlar fair fukarayı soyaçaklar

  4. 390. Falcon dedi ki:

    A2 Ehliyet direksiyon sınavına girdim(1.hak).Motosiklet stop ettiği için bıraktılar.Yeniden eğitim verilecek falan dediler 2. sınav için 160 TL istediler.Fazla geldi,zaten 2 ders verip bıraktılar eğitimde de(1′er saatten 2 gün).Bu fiyat normal mi?

  5. 391. onur dedi ki:

    Direksiyon sınavına kaç dakika geç kalabilme imkânımız var

  6. 392. özlem dedi ki:

    bende sınavda 3 kez kaldım 2 kere dogr park etmediğim için 1 keresinede vites becerisinden kaldım hakkımı helal etmiyorum zehir zıkkım olsun benden aldıkları paralar

  7. 393. Yesim icer dedi ki:

    Arkadaslar inanin bedavadan birakiyorlar hersey para icin kursuda komosyonlarida sikayet edecegim

  8. 394. Sema gümüş dedi ki:

    Bu nedir ya ehliyet kursuna yazılıp yazılacağıma bin pişman oldum anamdan emdiğim süt burnumdan geldi bence istop kalma sebebi olmamalı usta şoförler bile bazen ettirebiliyor

  9. 395. zehra dedi ki:

    Sırf irrite oldukları için bıraktılar saçma saçma sebebler sunup bırakıyorlar bizi

  10. 396. taha dedi ki:

    3. Direksiyon hakkımda gene kaldım girmicem bi daha üniversiteye geçtim hayatım boyunca hiçbir sınavdan bu kadar başarısız olmadım bu sınav yüzünden kabuslar görür oldum.derslerde güzel sürdüğüm halde stop ettiği için kaldım.ilk başta oturdum biraz heyecanım vardı yandaki hoca da sordu heyecan var mı diye? Biraz var dedim dedi ki heyecanın varsa diğer sefere gel dedi böyle şey olur mu? Sınav başlamadan moralim alt üst oldu arabayı kaldırdım sinyal de verdim arkadaki sinyal verdi mi diye soruyor sağolsun gene kaldım bu sınavdan kafayı yicem direksiyon derslerinde öyle sürücüler gördüm ki nasıl almış bunlar dedim ehliyeti olup da trafik canavarlığı yapanları gördükçe daha da sinirleniyorum ben güzel güzel sürdüğüm halde ehliyet alamayayım lanet olsun böyle sisteme

  11. 397. Huseyin dedi ki:

    Arkadaslar ben 3.kez girdim ve yine kaldım sınavdan bu ne bicim bir sistem lanet olsun bu sisteme.. bunları sikayet etmek lazım..

  12. 398. Dilek dedi ki:

    Kursa 600 lira verdim. Ocak 23 te dördüncü sinav hakkima giricem ve her dortte 155 lira para verdim. Yazili sinav parası ekstra. Surucu kursu bana direksiyon derslerimi sinavdan iki ay önce verdi. Yazıklar olsun. Bu kadar mükemmellik bekliyorsan o eğitimi vereceksin karşılığını iste. Bunca para nereye gidiyor ?

  13. 399. Muhammed dedi ki:

    Bende kaldım :(

  14. 400. Muhammed dedi ki:

    Valla tam sovmelik sistem olay şu sinav
    Başlar lastikleri kontrol ederim on kaputu açıp bütün motor aksamlarin ne ise yaradığına eksiksiz cevap veririm bagajı açıp icinde ne olduğunu sorunca stepne ilk yardım kutusu yangın sondurme tüpü var derim tamam dedi oturdum direksiyona on konsolu tanitdim silecklerin kullanımı farlar felan hepsini tek tek anlatdim yeni yönetmelikte boyleymis diye Dersime iyi çalışmıştım :D neyse imzayı attık hazirsan başla der ve sola sinyal ile başlarım yolda çok iyi gittim sinyallerim felan çok iyiydi kavşağa yaklaşırken dehşet trafik vardı 10 dk boyunca dur kalk yapmama rağmen hiç istop etirmedim kavşağa girerken sağdan bi jip önüme kırdı hoca dikkat et dedi bende yolverdim ama hala trafik akiyo bi o aynaya bi bu aynaya bakıyorum çarpmadan nasıl yolverrirm derken kavşağı döndüm iki yayaya korna çalıp yol verdim dedi hoca durdur arabayı dedim hocam neoldu sen neyaptin az önce dedi hocam dedim yol verdim yayalara geçiyorlardı vermicekmiydim ozurdileri.. yok yok az önce kırmızı da gectin dedi dedim hocam sariydi ışık hayır kırmızı yandı geçerken dedi dedim jip kırdı önüme gördünüz ona yol veriydum gözümden kaçmış bi şans daha verin çok güzel geldim buraya bi hatam oldumu hocam dedim yok buraya kadar güzel geldin ama kırmızı isikta gecemezsin sen böyle mi suruceksin İstanbul trafiğinde dedi hocam dedim dedi geç arkaya hocan gelsin yüzüm düştü aldim kimligi carptim kapıyı indim assa serefsizler gozumun önünde istop eden adamı geçirdiler bi uyarı bile göremeden yaktılar basımı ben helal etmiyorum hakkımı bu serefsizlere…

  15. 401. Mrltgy dedi ki:

    Bu yeni sistem hem kursların hem hocaların menfaati için surucu adaylari için degil, ben zaten geçince 2 yıl stajer surucu olacağım neden bütün şartları tam yapmamı bekliyorlar, paranın adam kayirmanin torpilin döndüğü yerde hak aramak doğruyu bulmak cok zor sistemi kuranlar ve bunu menfaat çarkı haline getirenleri adaleti şaşmaz olan allaha havale ediyorum

  16. 402. Mrltgy dedi ki:

    Milli eğitimi dilekçe yağmuruna tutmak lazim rahatsiz etmek lazim

  17. 403. yesimm dedi ki:

    Allah kahretsin bunlari daha simav basladi iki saniye oldu olmadi hemen indirdiler assagi hic tolerans yok aksine daha çok sitrese soktular tam sol sinyali verip cikicam dreksiyonu çevirmeye firsat kalmadan yandaki şerefsiz frene basit çok heycanlisin in assa gelecek sinava katil dedi o kadar itiraz ettiysemde gene de devam ettirmediler normalde trafige cikiyorum ders veren hoca da kesin gecersin dedi ama o kadar emek o kadar güven boşa gitti kendimi tutamayip sinirden agladim dalga geçer gibi yüzüme güldüler allah belalarini versin sabah ilk simav benimdi hemen çaya sarildilar zikkim icsinler allah bin turlu belalarini versin birde esime diyorlar simdi bize de sinava gir sur deseler bizde yapamayiz lan kopek soylari madem öyle tolerans kullanin bana yapilan tam bir haksizlikti verdiğim vereceğim paralarda haram zikkim olsun o iki yaninda oturan kendini bir halt sanan kazuletlere de hakkimi helal etmiyorum ahirette de vallahi ben salmicam cennete onlari allah belalarini versin herşeyi tam yaptim daha yola cikmadan indirdiler allah kazadan beladan baslarini kurtarmasin fitil fitil cikartsin inşallah çok sinirliyim çok üzgünüm o kadar emeğime mi yanim verdiğim paraya mi sinirden agladigima mi köpekler birde gülüyor şerefsiz adi pezevenk bunlar para için yapmicaklari şey yok lan acemiyiz ilk sinavimiz ne diye boyle yapiyon pislikler

  18. 404. Begüm dedi ki:

    Milli Eğitim yüzünden bende ehliyetten vazgeçtim hiç tolerans yok haram zikkim olsun aldıkları paralar

  19. 405. sukufe dedi ki:

    Allah belanızı versin hayatımı mahvetti şu ehliyet 4′dür kalıyorum alamadım psikolojim bozuldu inin lan arabadan diyip o müfettiş bozunyularına kendiniz kullanın diycekesin neymişte sinyal vermemişim istop etti dizime hakim olamadım ne dizim titriyor hep onlar yüzünden zehir zıkkım olsun 2 bin TL param gitti benim nası burnumdan geldiyse onlarında burnundan gelsin ota boka koyuyorlar Allaha havale ediyorum

  20. 406. Esra dedi ki:

    Benimde 2.girişimdi. İlkinde adam kıldı bırakmak için zaten bahane aradı resmen 2.sinde parkın da yaptım çıkışta istop etti müfeddiş var falan dedi adam isterse geçirirdi ne torpiller dönüyor. Haram olsun onlarada

Sayfalar: « 111 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]

Sayfaya yorum yazınız

WP Theme & Icons by N.Design Studio
Entries RSS Comments RSS Giriş